Po - Pá: 8 - 21 hod.

So: 9 - 14 hod.

Ne: 14 - 20 hod.

kalendář
» «
Říjen
po út st čt so ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

DÁMY XXL

Lidé obézní s nadváhou by měli cvičit, aby se zbavili přebytečných kilogramů a zlepšili si zdraví. Kvůli tloušťce se ale stydí jít do tělocvičny nebo posilovny. Často se také obávají, že cvičení zhorší jejich obtíže z nadváhy, jako jsou bolesti kloubů či zad. Právě proto jsme připravili v našem dámském fitness speciální program, se kterým dosáhnete svých cílů.

 

Zlepšíte si tak svůj vzhled, ale hlavně své zdraví!!!

 

Je řada cviků a cvičebních metod, které jsou pro Vás vhodné. Rozhodně není důvod, aby lidé obézní a s nadváhou necvičili. Při cvičení by se jen měli vyhnout poskokům, běhu a dalším aktivitám, které přetěžují velké nosné klouby a záda.

Cvičení není švihové, ale spíše ladné, pohyby jsou plynulé. Intenzita je nižší než u aktivních sportovců. Pohyb by měl být zaměřen na udržování stálé tepové frekvence po co nejdelší dobu, aby to mělo efekt snížení váhy.

Projevy a komplikace:

Obezita nevypadá moc hezky a je provázena mnoha komplikacemi. U obézního člověka bývají přítomny vysoké hodnoty cholesterolu, ateroskleróza, onemocnění srdce a cév a cukrovka 2. typu. Člověk s nadměrnou hmotností působí také potíže svým kloubům na dolních končetinách. Dlouhodobá velká zátěž těchto kloubů se projeví časnějším nástupem artrózy. Postiženy bývají typicky kyčelní a kolenní klouby.

Příčiny:

Zásadním problémem není nic jiného než vyšší energetický příjem nad energetickým výdejem. Tento stav je v drtivé většině způsobený prostým přejídáním a nedostatkem pohybu. Svou roli určitě hraje i dědičnost, velmi vzácné příčiny jsou hormonální,

Cvičení probíhá s vyškolenou trenérkou.

 

© 2012 Ladies fitness Liberec | Příhlásit se