Po - Pá: 8 - 21 hod.

So: 9 - 14 hod.

Ne: 14 - 20 hod.

kalendář
» «
Říjen
po út st čt so ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

FITNESS ZÓNA

Fitness zónu lze využít několika způsoby:

 

  • Kruhový trénink TABATA - jde pravděpodobně o jednu z vůbec nejlepších technik jak spalovat tuky při cvičení. Při Tabatě se cvičí 20 sekund o vysoké intenzitě, následuje 10 sekund odpočinku a to celé 8x za sebou. Je to náročné, ale pěkné a vypracované tělo za to stojí. Nemyslíte?

 

  • Kruhový intervalový trénink - jde o střídání intervalů = 30 sekund posilování, 30 sekund skoků na trampolínce a 30 sekund protahování. Výsledkem budou krásně tvarované a kvalitní svaly.

 

  • Kruhový funkční trénink - k tomu se využívá především váhy vlastního těla nebo pomůcky, které tělu umožňují neomezený pohyb bez hranic. Umožňují nám pohybovat se ve všech rovinách a integrovat celé tělo. Hlavní koncepty, kterých se snažíme dosáhnout jsou tyto:
  • Pohyby by měly být víceúrovňové, fungující ve všech třech rovinách pohybu
  • Pohyby by měly být integrované, abychom používali celé tělo
  • Pohyby by měly být rozmanité, abychom při pohybu zapínali kromě těla i mozek

 

  • kruhový trénink 45s - v intervalu 45s se přesouváte z jednoho stanoviště na druhé, mezi každým je 5s pauza. Jedná se o kompletní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus a spaluje tuky. Můžete přijít kdykoliv a bez objednání. Cvičit můžete individálně nebo s trenérkou.

Přednosti kruhového tréninku:

·         Podporuje vyvážený rozvoj jednotlivých svalových partií.

·         Ochraňuje Vás před rychlým přechodem na těžké váhy, čímž předchází zranění.

·         Trénuje srdce a kardiovaskulární systém.

·         Je možné ho provádět jak s činkami, tak na přístrojích nebo kombinací obojího.

·         Umožňuje nárůst síly s malým počtem jak základních, tak pomocných cviků.

·         Šetří klouby.

·         Umožňuje různou rychlost svalové práce.

·         Je ideální pro sportovce různých sportovních aktivit.

·         Je nenáročný na čas při vysoké intenzitě tréninku.

·         Velice vhodný i pro začátečníky.

 

NOVINKA!!! Vhodná pro ty z Vás, co věčně někam spěchají.

Programy:

1) zdravá záda
2) pevné bříško
3) kardio trénink
4) štíhlé nohy
5) hezký zadek

INTENZIVKA trénink na pouhých 30 minut. Přijďte kdykoliv do fitness na jakýkoliv stroj a zaplatíte jenom 50,-.

© 2012 Ladies fitness Liberec | Příhlásit se